Onderzoek naar leefstijl boeren

Het onderzoek wordt uitgevoerd door Agrarisch marktonderzoeksbureau Geelen Consultancy uit Wageningen.
Centraal in dit onderzoek staat een model dat de achterliggende waarden, behoeften en motieven van agrariërs verkent en structureert. Daarmee wordt geanalyseerd wat agrariërs aanspreekt en wat niet.
Betere productontwikkeling
De resultaten vormen volgens het marktonderzoekbureau een bruikbare basis voor een betere productontwikkeling en een meer gerichte communicatie. Dit biedt zowel voordelen voor agrariërs als de toeleveranciers van de agrariërs.
Afgelopen week hebben duizenden agrarische ondernemers een e-mail ontvangen met een link naar een online vragenlijst. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer zes minuten en alle antwoorden worden anoniem verwerkt.
Leefstijlprofiel
De agrariërs die in de vragenlijst aangeven geïnteresseerd te zijn in welke leefstijlprofiel men getypeerd wordt, ontvangen deze informatie na afloop van het onderzoek.
Voor meer informatie kunnen melkveehouders een mail sturen naar jan@geelen-consultancy.nl